LerenComponeren

LerenComponeren biedt een oplossing voor al die mensen die zich met componeren bezig houden. Mensen die de artistieke drang hebben om nieuwe muziek te creëren. Muziek die nog niet bestaat.

Voor LerenComponeren heeft Flex Online Marketing een plan van aanpak geschreven ten behoeve van de online branding.

In dit plan van aanpak kwamen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Bedrijfsprofiel.
     
  • Doelgroepanalyse.
     
  • Aanbevelingen voor het gebruik van welke (social media) kanalen.
     
  • Het uiteen zetten van alle beschikbare content.
     

Aan de hand van dit plan van aanpak kon er een start worden gemaakt met de online marketing van LerenComponeren en tevens dient dit als een handig naslagwerk.    

Terug naar de portfolio pagina. 

  • Logo-VerfOnline
  • Logo-UNIQEM
  • Logo-Galerie-Pennings
  • Logo-Sportservice-Noord-Brabant
  • Logo-MannenTshirts
  • Logo-OrangeWise
  • Logo-Turnaround-Advocaten
  • Logo-De-Mediateers
  • Logo-Queen
  • Logo-Gideon
  • Logo-LerenComponeren
  • Logo Huis voor de Sport Limburg
  • Logo-Social-Media-Club-0495
  • Rudolphs Muziekboek
  • Logo-Pointwood
  • Logo-Interlasting
  • Logo-LinkedIn
  • Logo-Hoveniersbedrijf-van-Eijndhoven
  • The-Box-Tree-Cottage
  • Logo-de-Jongh-verzekeringen
  • Logo-IT-Profile
  • Logo-Greenshoot-HR
  • Logo-LandelijkeMeubelshop