de Jongh

'de Jongh, uw financiële coach. Voor meer dan verzekeringen.' 

Voor de Jongh heeft Flex Online Marketing onderstaande diensten geleverd:

  • Social Media Marketing: het opstarten, optimaliseren, beheren en monitoren van de social media kanalen zoals de Facebookpagina, het Twitteraccount, het YouTube kanaal, de LinkedIn groep & de LinkedIn bedrijfspagina.
     
  • Social Media Trainingen: medewerkers ondersteunen en opleiden op het gebied van social media. 
     
  • Het maken van een tijdsplanning en een social media / contentkalender. 
     
  • Het verbeteren van de LinkedIn profielen van medewerkers.
     
  • Projectmanagement ten behoeve van de herpositionering. Dit hield onder andere een nieuwe huisstijl en nieuwe website in. Flex Online Marketing fungeerde hierin als projectleider tussen opdrachtgever (de Jongh), het reclamebureau en de webbouwer. Ook was Flex Online Marketing verantwoordelijk voor het coördineren en het (deels) schrijven & plaatsen van alle content (teksten + beeldmateriaal).
     

Wat de Jongh zegt over Flex Online Marketing:

"Als kantoor hebben we vastgesteld dat het nodig is om mee te gaan met de ontwikkelingen in de markt. Niet alleen op productinhoudelijk gebied, maar ook op het gebied van moderne communicatie door middel van social media. Social media is de laatste jaren uitgegroeid tot een algemeen geaccepteerd middel om bedrijven te volgen en informatie te verkrijgen.

Ons kantoor bestaat uit zo’n 8 medewerkers, allemaal verzekeringsmensen. De hele dag zijn we druk bezig met ons vak en met het ervoor zorgen dat het voor onze klanten goed geregeld is. Ontzorgen noemen we dat. En dat vergt veel tijd, want dat willen we goed doen. Eigenlijk hebben we dus geen tijd om ons te verdiepen in online marketing. En eerlijk gezegd, daar hebben we ook helemaal geen verstand van. Maar het is wel belangrijk, vandaar dat we gekozen hebben voor Flex Online Marketing. Birgit van der Vleuten neemt ons al het werk uit handen, geeft uitstekende voorlichting en we hebben nu zelfs een social media kalender zodat we zelfs niet stil hoeven te staan bij wat voor soort berichten er geplaatst dienen te worden. Een groot pluspunt is zeker de bereikbaarheid, ook gewoon via WhatsApp.

Ons doel was om aan de slag te gaan met social media om te laten zien dat we ook op dat terrein een modern en actief kantoor zijn. Tevens wilden we dat kanaal gebruiken voor informatie voor onze (nog niet) relaties. Onze nieuwsbrief werd maandelijkse via e-mail verzonden, maar tegenwoordig ook via Twitter, Facebook en LinkedIn. Natuurlijk heeft het tijd nodig om een goede kring van “volgers” op te bouwen maar we zijn zeer tevreden over het reeds behaalde resultaat. Inmiddels hebben we Flex Online Marketing gevraagd mee te denken en te doen voor een nieuwe website.

Sommige zaken moet je niet zelf willen doen, die moet je uitbesteden aan de specialist: je hebt een financiële coach voor je verzekeringen, hypotheek & financiële vragen en je hebt Flex Online Marketing voor alles op het gebied van online marketing."

Terug naar de portfolio pagina. 

  • Logo-VerfOnline
  • Logo-UNIQEM
  • Logo-Galerie-Pennings
  • Logo-Sportservice-Noord-Brabant
  • Logo-MannenTshirts
  • Logo-OrangeWise
  • Logo-Turnaround-Advocaten
  • Logo-De-Mediateers
  • Logo-Queen
  • Logo-Gideon
  • Logo-LerenComponeren
  • Logo Huis voor de Sport Limburg
  • Logo-Social-Media-Club-0495
  • Rudolphs Muziekboek
  • Logo-Pointwood
  • Logo-Interlasting
  • Logo-LinkedIn
  • Logo-Hoveniersbedrijf-van-Eijndhoven
  • The-Box-Tree-Cottage
  • Logo-de-Jongh-verzekeringen
  • Logo-IT-Profile
  • Logo-Greenshoot-HR
  • Logo-LandelijkeMeubelshop